Comments straight from Hell (pt.2)

by Legion

Είχα καιρό να γράψω κάτι και σκεφτόμουν μέρες τώρα να βάλω μερικές σκέψεις στο χαρτί, αλλά πάντα νύσταζα αρκετά στο τέλος, ωστέ να αναβάλλεται επ’άπειρον. Συχνά σκέφτομαι το youtube σαν έναν ωκεανό. Εσύ είσαι πάνω στην επιφάνεια και ακούς τη μουσικούλα σου ή βλέπεις κανένα επεισοδιάκι ενώ την ίδια στιγμή, λίγο πιο κάτω από εκεί που κολυμπάς εσύ, βρίσκονται τρομακτικά, άσχημα, βίαια και -πάνω από όλα- τελείως ηλίθια πλάσματα. Άν κάνεις το λάθος και χρησιμοποιήσεις το scroll down και βρεθείς στα comments το πιθανότερο είναι να πιαστείς μαλλί με μαλλί με έναν skinhead (αστειάκι). Όπως κι έγινε τελικά, *le wild psycho appears. Πρόκειται για έναν πιτσιρικά γύρω στα 22-25 αν μπορώ να υπολογίσω σωστά από την μικρογραφία του, εξαιρετικά άσχημο και χλωμό,  με φυσικά, ακροδεξιές ελιτιστικές φυλετικές ασυναρτησίες να γυρίζουν στο κεφάλι του σαν μπουγάδα σε πλυντήριο. Παραθέτω τον διάλογο που έλαβε τόπο κάτω από το εξής βίντεο: Ζητώ συγνώμη για τα κεφαλαία αλλά δεν ήθελα να πειράξω ούτε στο ίχνος το feeling.

Η συζήτηση ξεκίνησε με εμένα ρωτώντας τον αν τα δισεκατομμύρια της ευρωπαϊκής ένωσης τα είχαν φάει οι (λαθρο-)μετανάστες και γι’αυτό είναι σε αυτή την κατάντια η χώρα μας. Απολαύστε διάλογο:

Orc: “ΕΣΥ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΕ ΚΑΝΙΒΑΛΕ ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΣΙΒΗΡΙΑ ”

Legionnaire: χαχαχαχαχ! Βέβαια, επειδή φυσικά οι σκανδιναβοί προέρχονται από τη Σιβηρία… είναι πασίγνωστο! χαχαχαχ! Ρε μία ερώτηση. Αυτή η μάπα είναι δική σου; Είσαι άρειος τώρα εσύ; :Ρ

Orc: ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΑΡΧΙ-ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΠΟΤΕ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΩΡΑΙΟΣ ΟΥΤΕ ΠΑΩ ΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΚΡΙΝΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ . ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΡΕΙΟΣ, ΑΡΕΙΟΙ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΤΛΑΝΤΕΣ . Ο ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΡΚΑ . ΟΙ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΙΒΗΡΙΑ, ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΟΛΥ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΙΛΛΙΑΔΕΣ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΟΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕΥΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ ΤΗΣ ΣΙΒΗΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΣΛΑΒΟΙ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΙ ΣΛΑΒΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΟΓΓΟΛΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΞΑΝΘΙΑ ΜΑΛΛΙΑ

Legionnaire: Αρα αφού είμαστε όλοι ινδοευρωπαϊκά φύλα γιατί δε γυρνάμε όλοι πίσω στην Ινδία; Αυτό με το “είναι πνεύμα κι όχι σάρκα” πες το στους εξίσου με σένα σκατοκέφαλους, χρυσαύγουλους :ρ

Orc: ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΕ ΤΡΙΤΟ-ΚΟΣΜΙΚΕ ΝΕΟ-ΒΙΚΙΝΓΚ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΡΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ”ΙΝΔΟ”-ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ . Η ΕΥΡΩΠΗ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΥΡΩΠΗ . ΠΟΤΕ ΟΙ ΙΝΔΟΙ ΔΕΝ ΗΡΘΑΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ”ΙΝΔΟ”-ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΤΑΦΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΣΠΡΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΦΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΙΝΔΟΥΣ, ΟΜΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΤΟ 4.500 ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ( ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΤΑ ΙΝΔΙΚΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ)

Legionnaire: Πω τι λε ρε παιδί μου… μιλάω αυτοπροσώπως με τον δημιουργό της μοντέρνας ανθρωπολογίας;; Και ΔΕΝ υπάρχουν ινδοευρωπαίοι;;; Πάλι καλά που μπήκα σε αυτό το βίντεο και σε συνάντησα αλλιώς θα πίστευα ακόμα για χρόνια οτι όλα αυτά τα βιβλία, οι μελέτες και τα ντοκιμαντέρ που έχω δεί μου λέγανε την αλήθεια! Χίλια ευχαριστώ! Με τί πήγαμε στην Ινδία το 4.500 πΧ;

Orc: ΑΣΕ ΕΙΡΩΝΕΙΕΣ ΜΙΣΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ ΚΑΙ ΓΥΡΑ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΗ ΣΠΗΛΙΑ ΣΟΥ, ΕΓΩ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΠΟΔΥΚΝΕΙΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ”ΙΝΔΟ”-ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ”ΙΝΔΟ”-ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΤΑΦΟΣ . Η ΙΝΔΙΚΗ ΜΑΧΑΜΠΑΡΑΤΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Legionnaire: Μου αποδεικνύεις θες να πεις. ΑποδΥκνΕΙω δεν υπάρχει.. αλλα τι λεω κ γω τώρα εδω δεν έχεις μορφωθεί σε άλλα πράγματα, θα ήξερες ορθογραφία; Αμα πας στο τρίτο νεκροταφείο θα βρεις πολλούς ΙΝΔΟευρωπαϊκούς τάφους. Επειδή σύμφωνα με την παλιά ανθρωπολογία οι Έλληνες είναι ινδοευρωπαϊκό φύλο. Τώρα εσύ βέβαια είσαι ο δημιουργός της μοντέρνας ανθρωπολογίας όμως. Γενικά τα συμπερασματα σου είναι σοφά. Εχεις σκαλώσει στο ότι είμαι σκανδιναβός επειδή έχω φωτογραφία έναν μπλακμεταλλά να κάνει σέρφινγκ και από πάνω γράφει meanwhile in norway! χαχαχαχαχαχα!

Orc: ΡΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΕ, ΒΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΓΑΜΙΟΛΑ ΓΚΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΑΝΕΧΕΤΑΙ . ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΟΣ . ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ”ΙΝΔΟ”-ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΤΑΦΟΣ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ”ΙΝΔΟ”-ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ . ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ”ΙΝΔΟ”-ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΟΛΟΙ ΣΚΟΥΡΟΧΡΩΜΟΙ ΙΝΔΟΙ ΡΕ ΑΜΥΑΛΕ . ΜΕ ΕΙΡΩΝΕΙΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑΠΩΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ

Legionnaire: Τουλάχιστον έχω γκόμενα, όχι όρκ σαν την δικιά σου. Χαχαχαχα!! Όταν λέμε “ινδοευρωπαίος” δεν πάει να πει ότι είναι ινδός και ευρωπαίος μαζί :ρ Δεν είναι “καφε”! Μ’αρεσει που δεν έχεις ανοίξει ποτέ βιβλίο, λες μπουρδες και επιμένεις κι από πάνω! Συγνώμη αλλά γελοιοποιείσαι.

Orc: EΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΚΟΜΕΝΑ ΟΥΤΕ ΕΙΧΑ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΗΣ ΓΚΟΜΕΝΙΚΗΣ ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ ΜΕ ΚΑΝΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΩ Ο ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ . ΑΝ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕ ΙΝΔΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ ”ΙΝΔΟ”-ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΦΥΛΗ, ΑΡΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΙΝΔΟΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΦΥΛΗ .ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ”ΙΝΔΟ”-ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΟΙ ΙΝΔΟΙ ΔΕΝ ΦΤΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ . Η ΕΥΡΩΠΗ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ ΣΤΑ ΠΟΛΥ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ , ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΗΡΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΥΡΩΠΗ

Legionnaire: Ξανασκέψου το μήπως βρεις γκόμενα γιατί το μόνο που κατάφερες είναι να γίνεις ο πιο βλάκας που έχω γνωρίσει. Βλάκα. Λέγεται “ινδοευρωπαϊκό φύλο” επειδή οι αρχικές τοποθεσίες που κατάγονταν ΠΡΙΝ τα μεταναστευτικά κύματα τοποθετούνται εκεί. Βλάκα. Δεν έχει καμμία σχέση με τους Ινδούς! Γεωγραφικό είναι το θέμα. Βλάκα. Η Ευρώπη ήταν μυθολογικό πρόσωπο που την απήγαγε ο Δίας μεταμορφωμένος σε λευκό ταύρο. Άνοιξε το πορτοφόλι σου και παρατήρησε ένα δίευρο. Δεν έζησε ποτέ. Βλάκα. χαχα! Πες μου κι άλλα τέτοια!

Orc: ΡΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΕ ΑΜΟΡΦΩΤΕ . ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ”ΙΝΔΟ”-ΕΥΡΩΠΑΟΙ ΚΑΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ . Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ . Η ΛΕΞΗ ΜΥΘΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΨΕΜΑ, Η ΛΕΞΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΨΕΜΑ . Η ΤΡΟΙΑ , ΤΟ ΑΝΑΚΤΟΡΟ ΤΟΥ ΜΙΝΩΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΑΤΙ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΘΕΙ, ΑΡΑ Η ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Legionnaire: Άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι! χααχχααχχαχααχχα!! Εντάξει ρε δεν παίζει να είσαι τόσο βλάκας! χαχαχα! τόση ώρα με δουλεύεις! :ρ Η Τροία όντως υπήρχε και έγινε όντως ο τρωικός πόλεμος. Το να γράφτηκαν και φανταστικές ιστορίες βασισμένες σε γεγονότα δεν σου πέρασε ποτέ απο το μυαλό όμως ε;; Μυαλό.. τέλος πάντων, αυτό. Και η ρωμαϊκή αυτοκρατορία υπήρξε. Αυτό πάει να πει ότι ο Αστερίξ και ο Οβελίξ ήταν αληθινοί; Σοβαρά τώρα πιστεύεις οτι ο Δίας μεταμορφώθηκε σε ταύρο; Ότι οι 12 θεοί της μυθολογίας υπήρξαν δηλαδή;;! Είναι ιστορία δηλαδή!;

Orc: ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΥΑΛΟ ΑΠΟ ΣΕΝΑ . ΟΙ 12 ΘΕΟΙ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΥΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ . Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΜΙΛΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ . ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΨΕΜΑΤΑ .ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΜΙΣΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΡΤΟΥΝ ΤΩΝ ΦΡΑΓΚΩΝ(ΑΣΤΕΡΙΞ) ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ = ΙΣΤΟΡΙΑ. ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΦΗΤΕΟΥΝ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΤΟ ΧΙΛΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ

Legionnaire: Τι λε ρε παιδί μου οι θεοί ήταν ανθρωποι με ανώτερες δυνάμεις; Ο Σωκράτης είπε οτι μίλησε με τον Απολλωνα;; Εδω ο Σαμαράς μίλησε με το θεό πάντως. Μάλλον θα εννοούσε κάποιον άνθρωπο με ανώτερες δυνάμεις και ανώτερη τεχνολογία. Με κανέναν κορεάτη θα μίλησε τότε στο τηλέφωνο να δεις! Στην βιβλιοθήκη του Βατικανού πας εσύ για διάβασμα μάλλον και τα έχεις δει αυτά. Btw εκεί μπορείς να διαβάσεις ή έχει φασαρία; Ρωτάω γιατί στην καφετέρια που πάω για διάβασμα μαζεύει πολύ κόσμο τελευταία.

Orc: ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕΣ ΤΗΝ ΕΙΡΩΝΕΙΑ . H ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ ΑΠΟΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΟΜΩΣ Ο ΜΙΣΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ . ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΤΑΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

Legionnaire: Έχεις δίκιο συγνώμη για την ειρωνία. Απλά είμαι χαζός και δεν το χωράει το κεφάλι μου ότι οι θεοί ήταν πραγματικοί. Σοκαρίστηκα, καταλαβαίνεις. Τόσο καιρό ζούσα στο ψέμα. Οι εβραίοι φονιάδες του Ιησού Χριστού; Ο Τζίζας δεν ήταν εβραίος δηλαδής; χαχαχ! Να φανταστώ ότι και σύ σαν καλός χριστιανός που είσαι, τρόπος ζωής σου είναι το “αγαπάτε αλλήλους”. Χωριό που φαίνεται..!

Orc: ΑΜΟΡΦΩΤΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙ, ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙ-ΣΗΜΙΤΗΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΛΙΛΕΑ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ . ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΙ ΔΙΑΟΛΟΥ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΕΧΙΔΝΩΝ (ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ-ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ )

Legionnaire: Δηλαδή ο Τζίζας εκεί που έλεγε αγαπάτε αλλήλους, πέταξε στο τέλος και ένα “αλλά όχι τους εβραίους γιατί οι χρυσαύγουλοι σε 2000 χρόνια δε θα γουστάρουν” Πω.. πρέπει να είναι όντως πολύ κακοί άνθρωποι για να μην τους θέλει ούτε ο Χριστούλης. Χέστηκα για τους εβραίους βασικά, εσύ μίλησες για αυτούς έτσι κ αλλιώς! Ακόμα δεν έχω καταλάβει που κολλάνε. Εγώ κάτι για μια καφετέρια σου έλεγα και εσύ μου απαντάς για εβραίους. Συγκεντρώσου λίγο όμως, γιατί έτσι δεν γίνεται δουλειά.

Orc: ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ . ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΕΣ ΨΕΥΤΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑΧΒΕ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ . ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΟ ΞΕΝΟΦΟΒΙΚΟ-ΜΙΣΕΛΛΗΝΙΚΟ INDYMEDIA ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΕΒΡΑΙΚΗ ΑΚΡΟ-ΔΕΞΙΑ ΑΡΑ ΕΧΕΙΣ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ

Legionnaire: Δηλαδή είμαι αναρχικός μισέλληνας που διαβάζει την παλαιά διαθήκη του Γιαχβέ; Κοίτα τι μπορεί να μάθει κανείς για τον εαυτό του εδω μέσα! Χίλια ευχαριστώ αδερφε!! Κι ας μοιάζεις με Nord Undead από το Skyrim στην φωτογραφία, εγώ θα σε φιλούσα αν σε είχα εδω!

Orc: OXI EΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ . ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ ΜΙΣΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΚΑΜΕΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΛΙΚΙ ΥΠΕΡ ΥΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ . ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΤΗΝ ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΛΟ ΣΟΥ

Legionnaire: Κάτσε αφού πριν μου είπες ότι εγώ είμαι από το Indymedia. Πως γίνεται να είσαι αναρχικός και να διαφωνούμε; Τόση ώρα τζάμπα μιλούσαμε;;! Δεν ειρωνεύομαι ρε φίλε, αλήθεια! Απαντάω λογικά σε αυτά που μου γράφεις.

Orc: ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΟΧΙ ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ . ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΟΙΝΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ 2 ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΓΚΟΥΡΟ-ΜΠΑΤΣΟΥΣ . ΑΝΑΡΧΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ, ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ . ΕΠΙΣΗΣ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΝΑΡΧΙΑ ΜΙΣΕΙ ΤΙΣ ΦΑΝΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑ-ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟ . O ΕΒΡΑΙΚΟΣ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟΣ ”ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ”

Legionnaire: Δεν μισώ τους αστυνομικούς. Σιχαίνομαι τους βλάκες ό,τι επάγγελμα κι αν κάνουν. Εξήγησε μου το άλλο: Εσύ δηλώνεις μισάνθρωπος, οπότε μισείς τους εβραίους επειδή σου σκότωσαν τον Ιησού και δεν πρόλαβες να τον σκοτώσεις εσύ; Α, “αναρχία” σημαίνει μισανθρωπισμός. Ωραία, κι εγώ που νόμιζα οτι βγαίνει από το αν – αρχή. Silly me! Κι εσύ σαν αληθινός αναρχικός μισείς τους φανατισμένους, ώντας φανατισμένος. Seems legit.

Orc: ΞΑΦΝΙΚΑ Ο ΚΑΓΚΟΥΡΟ-ΜΠΑΤΣΟΣ ΕΓΙΝΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΤΩΡΑ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΣ ΚΟΝΤΡΑ . EΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ, ΕΝΩ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ Ο ΙΟΥΔΑΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΙΟΥΔΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΣΛΑΜΟ-ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΑ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ . ΑΝΑΡ-ΧΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΧΑΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΣΑΡΚΑΣ

Legionnaire: Μα εγώ ποτέ δεν τους είπα καγκουρόμπατσους. Εσύ τους βρίζεις. Ντε και καλά να με βγάλεις αναρχικό θες; Ε ρε κόλλημα! Δηλαδή εσύ μπορείς να αποδείξεις ότι οι άλλες θρησκείες λένε ψέματα τόσους αιώνες, αλλά ο χριστιανισμός είναι αληθινότατος; Ότι ο Χριστούλης αναστήθηκε και αναλήφθηκε στους ουρανούς και τέτοια;; Το’χε τραβήξει σε βίντεο κανένας έλληνας θεός με ανεπτυγμένη τεχνολογικά κάμερα της εποχής μάλλον ε; “Αναρ-χια=χάος=κατά της ανθρώπινης σάρκας” Ούτε στίχους για rotting christ να έγραφες!

Orc: ΜΗΝ ΠΟΥΛΑΣ ΤΡΕΛΑ ΟΛΟ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΤΕ . ΕΝΑΣ ΜΙΣΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΦΕΡΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΙΣΕΛΛΗΝΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ

Legionnaire: Δεν είμαι αναρχικός, ούτε μισέλληνας. Φέρε μου το βίντεο και θα σε παραδεχτώ! Θα ζητήσω δημοσίως συγνώμη και θα σε βγάλω για μπύρες κερασμένα από εμένα!

Orc: ΣΤΟ INDYMEDIA KAI ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ”ΑΡΙΣΤΕΡΑ” ΒΙΝΤΕΟ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΤΕ . KAI ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ, ΟΜΩΣ ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ ΕΙΣΑΙ

Legionnaire: Κάτσε λίγο γιατί μπορεί να μην το εξήγησα σαφώς πριν. Αχεμ.. “Δεν μπαίνω στο indymedia γιατι δεν είμαι αναρχικός.” Επίσης δεν ξέρω τι πάει να πεί διεθνιστής στην δική σου γλώσσα. Αν θες εξήγησε μου για να σου πω αν έχεις δίκιο ή οχι :ρ Τελικά με τις αποδείξεις που λες ότι μπορείς να μου φέρεις τι θα γίνει;

Orc: ΟΛΟ ΜΕ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΑΙ, ΒΟΥΛΩΣΤΟ

Legionnaire: Στην εφορία περνάνε;

Orc: ΣΚΑΣΕ

Legionnaire: :*

Orc: ΜΟΝΟ ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ

Legionnaire: (ουδ.) (ενικός) το ανθρωποειδές

(ουδ.) (πληθ.) τα ανθρωποειδή

Βρες το λάθος

Orc: ΤΟ ΤΑΦΟ ΣΟΥ ΘΑ ΒΡΩ

Legionnaire: Το’ξερα ότι είσαι undead nord!

Orc: ΟΙ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΗΝ ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΡΩΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ

Legionnaire: Τώρα οι περισσότεροι είναι βετζετέριαν.

Orc: ΤΩΡΑ ΠΑΛΙΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΣΑΡΚΑ

Legionnaire: Ε όλα καλά τότε! Πού είναι το πρόβλημα; Έχω άλλη απορία από πρίν. Οι καγκουρόμπατσοι που έλεγες πριν, είναι σώμα που αποσπάστηκε από την Αυστραλία; Έχουν και μάρσιπο;

Orc: ΒΟΥΛΩΣΤΟ

Κάπου εδώ αποφάσισα ότι δεν είναι για χόρταση. Γελούσα υστερικά και έκλαιγα με λυγμούς ταυτόχρονα. Αυτό είναι το υπέροχο αποτέλεσμα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Εκεί έξω, περπατάνε ανάμεσά μας άνθρωποι που πιστεύουν ακράδαντα ότι η ελληνική μυθολογία είναι πραγματικά γεγονότα! Και εμείς οι υπόλοιποι τους αφήνουμε να κυκλοφορούν εκεί έξω και να ψηφίζουν και να συναποφασίζουν για εμένα και για εσένα. Ποιός είναι πιό ηλίθιος;  Δια βίου μάθηση my ass! 

